Allt har nu ordnat sig..

Okej, det ärdå dags att göra en update.



I fredags gick jag med Jessica och såg "Avatar", som var ortroligt bra, det var mycket bättre än vad jag väntat.

Jag ska inte avslöja något men i slutet var det krig och jessica och jag kom in i filmen hur bra som helst.. Vi satt och "småpratade" eller det var inte så mycket pratande utan mer  som små "inlägg" typ, kom igen då!, döda honom!, Nej!, inte där!, Akta! o.s.v.
Låt oss säga att vi är rätt säkra på att alla andra på bion hatade oss.. Men dom andra som satt där var ju några stenansikten.. Ingen humor alls, typiskt svenskar..

Det var enn reklam för en film innan där det var en replik som var asrolig, går tyvärr inte skriva ner.. Och Jessica och jag skattade hur mycket som helst och alla andra var bara heltysta..



I lördag och söndags så var det mina sista dagar att jobba i affären.. Lite sorgligt.. men men. Life goes on.





Och idag gjorde jag min slutdokumentation på SENSUS.. söknt att vara klar med det.

Och som jag skrev tidigare så fick jag inte mina pengar från CSN idag som jag skulle.. Så jag ringde min kontaktperson på EF, känns som jag har ringt henne typ 1 000.000 gånger, och hon sa att det kommer kanske imorgon - hon skulle ringa och höra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0