Bowling

Igår så bowlade jag med Jessica, Jocke, Jolina, Nicke & Giza.. Eftersom att jag suger på att bowla så gick det inte jättebra, fast jag fick reda på att när jag vält värm upp så blir jag helt okej, visst det tog mig 40 minuter, och visst vi var tvungna att använda barnsäkerheten =P men allafall..

Kul var det allfall.. =D



Och jag srev igår att jag inte trodde Kim skulle ringar igår, det gjorde hon faktiskt och vi bestämmde oss för att gå och se "Luftslottet som sprängdes" ikväll, jag tror den är väldigt bra.. eftersom att de 2 första vär läskigt bra..



Och jag lovade Jessica att komma på ungdomskvällen på fredag i gunnebo - det är faktiskt roligt.. man får vara barn igen, jag är nämligen inte en som som gr ut på krogen varje helg, visst jag älskar att festa men det är skönt att taa det lungt ibland - man behöver inte växa upp allt för fort..



Och på Lördag blir det jobb som vanligt.


Jag berättade även fr Jessica att jag ska flytta om en dryg månad, hon vart väll inte jätteglad över det.. Vi är så himla bra kompisar så visst det är lite tråkigt att lämna henne och alla andra såklart..

Men, man måste faktiskt gå vidare i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0