Finlandskryssning

Så jag åkte på Finlandskryssning i måndags.. det var okej, vi åkte med Mariella och det är inte en speciellt rolig kryssning,

men det roliga var att vi var med i en frågesport om film och TV-serier vilket jag är rätt bra på det enda problemet var att dom hade endast med filmer och serier från 80-talet.. så det gick inte så bra.

Men sen skulle man lägga ner alla lappar i en skål så skulle han dra så skulle man få tröstpriser, det var massa olika choklader. Men alla choklader tog slut fast han hade ett bonuspris och det var en valfri kryssnig för 2-4 pers i a-klass, och jag vann!

fan va kul :D får se vilka jag tar med mig.. =P JAg tar inte kryssningen förns jag kommer hem från england dock..




Ska också bara säga att det är skitkallt i Finland, det var -15 i helsingfors, skillnad på sverige - i stockholm är det -2 grader

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: hihih oki ^^,

2009-12-16 @ 22:34:15
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0