Gruppmöte

Igår var jag på gruppmöte på sensus, det var mitt sista möte, jag ska på ett möte om 2 veckor då vi ska sätta ett lut på allt.

Allt gick bra och jag berättade att jag snart skulle iväg, dom andra sa att de vart lite avundsjuka.. det är ju alltid lite kul att höra..
Och idag måste jag ner till Ulf på amf, för att säga upp pengarna jag får genom jobbgarantin - för jag kan inte få mina pengar från sensus så länge som jag får från jobbgarantin..

Jag hade även inte fått mina pengar från förra månaden så ja ringde till fösökringskassan och det visade sig att dom kom igår =P lite roligt..


Just nu håller jag på att jobba med en present till mina värdföräldrar i London, jag gör en engelsk upplaga av en kokbok.. eller upplaga, jag gör en kokbok med svenska recept på egnelska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0