Helgen..

Blev en sen uppdatering men jag har haft mycket att göra..



I fredags så trodde jag att jag skulle på ungdomskväll fast det var tydligen ingen, så jag gick hem till Jessica istället, vi kollade lite på idol och busade medhennes lillasyster..



I lördags så jobbade jag, vi satte upp en massa bord med leksaker och barnartiklar det såldes väll inte jättemycket, det såldes bara för 1200 i antikaffären..

Men nu är de flesta barnartiklar nedtagna och utbytta med julsaker.. Vi har nämligen öppet ikväll..



I söndags så var jag på After Dark i Norrköping, det var väldigt roligt, jag skulle absolut gå igen..



Igår så hade jag möte på mejeriet, mitt sista möte där! skönt.
Vi var i black box, det äe ett väldigt mörk rum, glov, väggar och tak är kolsvarta, och det är vitas spotlights i taket som lyser på. Man blir väldigt trött av att sitta där i två timmar på pinnstolar med världens värsta träsmak!



Idag så ska vi ha glöggkväll i affären, julartiklar.. titta gärna förbi 15-20

Jag fick även reda på vart jag skabo i London idag, jag ska bo i ett område som heter Welling, det var en bit från stan men det blir nog bra!



Imorgon är det ett gruppmöte på sensus, min jobbcoach ville att jag skulle prata om att jag flyttar om 28 dar, visst det kan jag väl göra..



Kommentarer
Postat av: Anonym

aa jag vet, men endå..

2009-12-08 @ 18:10:17
URL: http://neaklasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0