Listan man måste göra i slutet av varje år..

Jag är rätt säker på att gjorde den förra året.. Den ligger på gamla bloggen..


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja de e klart, jag tog studenten.. och jag drack för mycket vodka..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag hade något nyårslöfte..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nä.
4. Dog någon som stod dig nära? nej, som tur är..
5. Vilka länder besökte du? Frankrike & Finland..
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? nej, inte som jag kan komma på nu..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 30 Maj till 12 Juni.. Frankrike och sista veckan på gymnasiet..
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag för en gångs skull gjorde något stort för mig själv..
9. Största misstaget? För mycket sprit..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag fick en blödning i en tå.. minns en hur dock..
11. Bästa köpet? Laptopen får det nog bli..
12. Vad spenderade du mest pengar på? Laptopen..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Vänner..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Åka båt..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! absolut gladare..
16. Vad önskar du att du gjort mer? inget.. allt har varit väldigt bra..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? latat mig kanske.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj..
19. Blev du kär i år? Nej..
20. Favoritprogram på TV? finns så många.. OTH, Grey's anatomy, HIMYM o.s.v.
21. Bästa boken du läste i år? Äcklig
22. Största musikaliska upptäckten? Jag har nog inte upptäckt något nytt band i år.. det är fan sorgligt..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig en MJ-bok som jag fick..
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, jag önskade mig bara en bok.. man har kommit upp i den åldern då man inte behöver önska sig något utan det är tanken som räknas..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Få se, jag fyllde år på en fredag, men jag festade inte.. Jag åkte till gunnebo för jag skulle jobba dagen efter..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett jobb efter studenten..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hot and Cold.. åt minstånde senaste halvåret..
29. Vad fick dig att må bra? Alla vänner och roliga minnen..
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Michael Jackson är typ den enda som varit i mitt huvud detta år.. och lite Pierre Bouvier..
31. Vem saknade du? Vissa från klassen efter studenten..
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag måste faktiskt säga Ali, en otroligt trevlig människa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0