Luftslottet som sprängdes

För typ 2 veckor sen så ringde Kim till mig och frågade om jag ville gå på bio med henne i fredags, så jag ringde i torsdags och frågade vilken tid vi skulle gå, men hon sa att en annan kompis till henne också ville se den och hon kunde inte i fedags, inget mer med det.. gjorde inte ens något för jag hade inte sett dom 2 första filmerna än.

Hon sa att hon skulle ringa på söndag så vi kunde bestämma en kväll i veckan, fast hon ringde aldrig - gjorde inget för jag hade fortfarande inte sett dom 2 första filmerna..


Så igår såg jag Män som hatar kvinnor och Flickan som lekte med elden, när jag började se 1:an så tyckte jag att det vekade som skit - fast jag förtsatte och jag måste säga att dom filmerna är nog några av dom bästa svenska filmerna som finns!
Jag kan nu inte vänta på att se 3:an ..


Okej, tillbaka till saken.. Eftersom att jag inte hade hört från Kim så ringde jag henne idag, vi sa att vi kanske går på torsdag.. Hon skulle ringa mig imorron.. vi får väll se, hon ringde inte dom andra 2 gångerna som hon sa..

aja.. ingen skade skedd.. Imorgon ska jag bowla med Jessica, Jolina, Nicke och Giza för att fira att Giza fyller år..
Det bli kul, även att jag suger på att bowla..




Ska bara berätta att när jag nästan hade skrivit klart detta inlägg så råkade jag radera det på något sätt.. så jag fick skriva om allt - inte jätte kul.

Kommentarer
Postat av: Elin

jaha ok :P då kanske det är lite jobbigt. Vi var också en bra klass men jag tycker det är så fruktansvärt skönt att slippa plugga :P

2009-12-01 @ 19:57:02
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0