Mycket snack och liten verkstad..

När ska man börja leva och sluta drömma? När gör man sina drömmar till verklighet? Frågan kanske är när man ska våga? Eller ska man bara växa upp och inse att det aldrig kommer hända?

Tänk om det aldrig händer, tänk om man blir kvar på det stället som man verkligen inte vill vara, på ställer som man drömmer och önskar att få komma bort ifrån..

När ska man sluta drömma och börja leva? själv börjar jag om lite mer än en vecka.. Jag känner en otrolig lättnad att jag får börja göra det jag vill..

Men tänk om hela min framtid inte kommer bli som jag vill.. tänk om efter jag kommer hem från england, att jag fastnar här igen.. tänk om jag inte blir modefotograf i New York som jag så hopplöst drömmer om..


Det läskiga är att det är mycket möjligt, eftersom att jag inte vet vad jag ska göra när jag kommer hem från london, visst det är 8 månader in i framtiden, men jag är en sån person som måste planera saker.. Och jag har ingen aning om vad som händer efter London.. och det skrämmer skiten ur mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0