Passfoton

Jag kom precis hem från stan.. Jag har varit och tagit passfoton som jag behöver till typ EF studentkort, och jsg ser rätt sur ut.. men om jag skulle le så skulle det bara se konstigt ut, för vid ett sånt tillfälla finns det ingen känsla alls.. så då blit det antingen sur eller konstig.. och jag väljer sur framför konstig vilken dag som hellst!

Och jag skulle ju skaffa mitt försäkringsbevis så jag ringde dit.. och jag ringde och hennes telefonsvarare sa att hon skulle vara tillbaka 13:05, så jag tänkte att jag går ner till stan och ringer henne då..

Så jag tog mina foton först och när jag ringde henne var klockan 13:17, och då sa hennes telefonsvarare att hon hade gått hem! Sur vart jag.. jag börjar nästa torsdag.. måste skicka in beviset!

På vägen hem så träffade jag Jessica så jag bestämmde för att gå med henne på stan lite, för jag ville inte gå hem och städa.. Vi hade hur kul som helst.. som alltid..

Jag kommer verkligen sakna henne när jag är i London..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0