Bankkort

Jag vann ett objekt på tradera i torsdags och jag gick in på min bank och såg att jag bara hade 70 spänn kvar =O När jag borde ha haft typ 800..
Jag var tvungen att gå till banken för att ta ut pengar från försäkringskassan, och då frågade jag vad som hade hänt.. Och hon visste inte vad som hade hänt men hon sa att pengarna borde vara tillbaka på onsdag..

Och idag när jag skulle kolla hur mycket pengar jag hade så var det bara 1000 kronor kvar av 2800! vad fan är det som händer?!
Och jag fick veta att pengarna har dragits från något som heter agedefy och smarthhealth, det är tydligen några hälsocenter i californien..

Jag kom fram till att någon tydligen har fått tag på mina kortuppgifter och använder dom.. Så jag har spärrat mitt kort, jag har även polisanmält.. JAg måste även ner till banken imorron och skicka iväg nån ansökan och jag får förhoppnigsvis tillbaka pengarna snart..

Jag är så jävla förbannad! Att folk inte kan se vad som är ditt och mitt! Jag brukar säga att människor är dumma och  folk undrar varför jag säger så? detta är bara en av anledningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0