EF Education First

Yeah Baby!!

Jag ringde till EF idag eftersom att jag inte fått något mail än.. Så jag fick äntligen mailet.. Efter att jag kollat på alla uppgifter kom jag fram till att jag inte hade råd med det.. Då vart jag lite ledsen..
Men jag gick på csn och kollade lite.. Så jag kom fram till att jag kanske kunde ha råd..

Så då ringde jag till EF igen och pratade lite med dom.. Och vi kom fram till att jag har råd! Och jag anmälde mig! =D

Det är fortfarande inte garanterat, utan jag har en garanterad plats när jag betalat anmälningsavgiften.. Så om några dagar får jag hem en massa papper som jag ska fylla i och sen när jag får pengar från csn så är jag garanterad!!!!


Fatta hur glad jag är! Kan inte beskriva hur bra allt är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0