EF Education First

Idag fick jag ett samtal från EF eftersom att jag hade anmlt mig tidigare iår att jag var intresserad att gå EF Master English for Media & Art, och jag var då intresserad att gå den kursen i LA men jag fick nu reda på att man bara kan få studiemedel om man studerar i Europa och kursen finns i 4 olika ställen i världen; LA, New York, Vancover & London.. Så jag antar att jag ska gå kursen i London.. JAg ska få ett mail med all information.. Jag är aspepp! =D

Vi får se hur det blir..



Jag letade som en galning igår efter min teckningsbok.. jag fick nämligen värsta rycket av att rita och så kunde jag inte hitta blocket.. Så idag köpte jag en ny.. Jag kanske lägger upp bilden jag målade idag.. Den tog ett bra tag.. lite över 1 timma.. den är inte perfekt med inte heller asdålig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0