Jobb

Fan vilken träningsvärk jag har.. sen 2 dar tillbaka.. Jag kan knappt gå.

Jag ska snart åka iväg och jobba.. förhoppningsvis så får jag mina papper från EF på måndag..

Jag har kollat på en några saker som jag måste köpa innan jag flyttar, jag behöver köpa en ny laptop och en kompakt digitalkamera..

Jag har redan en minilaptop men windows funkar inte på den utan jag har nått som heter linux eller nått, och det är värdelöst.. Det går nämligen inte installera något på datorn..

Och jag har bara en systemkamera, som jag såklart ska ta med mig men jag vill ha en kompakt också.

Jag har hittat en helt okej dator för 4000 och en bra kompaktkamera för 3600. Jag är dock inte säker på om jag hinner få hem kameran. JAg har 2000 nu och jag får 3000 i slutet av månaden så då ska jag köpa datorn.. Och sen får jag 3000 i slutet av december, och jag flyttar i början av januari.. så jag vet inte om jag ska låna pengar och köpa kameran innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0