Massor av papper!

Idag fick jag mina papper från EF, äntligen.. kul. Det är dock inte lika kul att läsa alla papper! men men.. man måste göra vad man måste göra!

JAg kom även på idag att jag glömde skicka in papper till försäkringskassan för att få pengar, så jag måste först ringa till min jobbcoach för hon måste skriva på och sen måste jag skicka ett brev till försäkringskassan och säga varför jag inte skickade in papprena..

Det har helt enkelt hänt för mycket dom senaste veckorna men att springa till polisen och banken hela tiden!

Sen har det ju varit mycket med EF också.. ja ja.. vi får se hur det går..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej :) fin blogg du har!

Gillar bokstäverna :D hihi

Ska vi följa varandra med bloglovin?

isåfall, säg till när du lagt till mig <3

2009-11-25 @ 14:04:20
URL: http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0