Samtal från London

Runt 3 fick jag ett samtal från London från utbildningen jag ska gå.. Det gjorde mig bara ännu mer pepp.. Har dock inte fått papprena än, förhoppnigsvis får jag dom imorron.. vi får se..

Jag gjorde även ett engelskaprov, dom ville veta hur pass bra jag är på engelska.. det kändes som det gick bra.. jag får dock inte veta hur det gick förens jag börjar i januari.

Jag tog min spruta mot svininfluensa samtidigt som jag tog provet..

Jag har inte fått en spruta sen jag gicki sexan och jag kommerihåg att jag var väldigt rädd för sprutor då.. men det var ju inga problem.. Jag hoppas bara inte jag blir sjuk av sprutan.. Det är ju endel som blev det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0