Söndag a.k.a. Slödag

Eftersom att i princip alla mina söndagar är slödagar så snoode jag en liten lista från elin http://www.thilly.blogg.se

Visste du...
att jag vill ha - en kompakt digitalkamera innan jag åker till London
att min senaste kyss - var med en som jag inte har nån aning om vem det är
att jag lyssnar mest på - Michael Jackson
att jag pratar - snabbt och otydligt
att jag inte gillar - dramatiskt tonåringar
att min första riktiga kyss - kommer jag inte ihåg
att jag avskyr när folk snackar - skit om saker dom inte ens har någon aning om det är sant eller ej
att kärlek är - nått jag ej funnit
att jag gillar att - gå på museum
att jag alltid kommer att - vilja flytta från Sverige
att jag är hemligt förälskad i - en nära kompis
att sist jag grät var - när jag såg en scen i en film som jag sett 1 000 000 gånger
att min mobiltelefon är - rosa
att när jag vaknar på morgonen - drar jag mig alltid
att innan jag går och lägger mig - ser jag till att mobilen är inkopplat till högtalarne
att idag har jag - bara kollat på serier på datorn
att jag just nu tänker på - att jag ska iväg till Lodon snart..
att i kväll ska jag - inte göra ett skit
att i morgon kommer jag - ringa tandläkaren, avbeställa min tatueringstid & lämna in papper till soc
att jag hoppas - att jag inte får en brat till rumskompis i London
att jag verkligen vill - flytta till U.S.A. och starta min karriär som modefotograf

att jag tycker det är tråkigt - att jag måste avbeställa min tatueringstid för att jag ska till London - Jag skulle nämligen göa en MJ tatuering!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag ska nog också göra en MJ tatuering efter jul! :D

2009-11-29 @ 19:12:09
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/
Postat av: Elin

När ska du göra din då? :)



Jag har inte riktigt bestämt mig än, funderar för fullt :) men det blir nog en del av en låt :) Har du bestämt vad du ska göra?

2009-11-29 @ 21:06:55
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/
Postat av: Elin

Vad roligt att gå i skola i London! vad ska du plugga för nått? :)

2009-11-29 @ 22:42:57
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0