This is it

Jag gick ju och såg This is it förra veckan och jag har inte riktigt sagt vad jag tyckte om filmen mer än att jag tyckte en var asbra. Så jag tänkte skriva ner lite vad jag tyckte:

Jag hörde att This is it skulle vara lite sorglig.. Så jag var inte säker på att jag skulleklara av att se den.. Men det isade sig att den inte var sorgligt alls. Under 2 timmar satt jag och log..
Man fick verkligen se hur mycket Michael brydde sig om musik och hur han ville att allt skulle vara perfekt.. Han var verkligen noga med allt! Inte konstigt att han var The King of pop, inte för att jag tvivlade på honom.. Jag skulle defenetivt vilja se den igen.. fyndear faktiskt på att gå och se den igen.. Och jag säger bara att dom som säger att This is it är en flopp - Dom har fel!

Om två veckor ska jag gå och se New Moon med Néa, jag tror faktiskt nästan den är bättre än Twilight..
Fan, nu vart jag sugen på att se twilight bara för det.. jag får kolla på den ikväll.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0