Veckan som varit

Den här veckan harvarit väldigt lugn..
I lördags var det halloweenfest och jag vart allderes för full.. jag måste sluta dicka så mkt.. Så jag var rätt bakis i söndas.. låg på soffan hela dan..

I måndags så städade jag lokalen.. den har faktiskt aldrig varit så ren efter en fest som den här gången..

Och igår köpt jag skor =D uggs! fast det var ju inte äkta, vem har råd med det?

Och idag fick jag en glad överaskning.. Jag fick hem ett brev som sa att jag kunde hämta ut nästan 3000 kronor.. Jag vet inte varför.. men det är ju alltid kul medlite mer pengar!

Och imorron fyller jag 19.. inte för jag bryr mig speciellt... Jag måste verkligen vara vuxen nu.. förjag bryr mig inte ett dugg om att ag fyller år.. det kan kvitta tycker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0