Blue Water High

Tja! Jag kom hem igår, har varit i gunnebo sen i fredags, umgåtts med polare och så.. Men igår va jag tvungen att åka hem för idag skulle jag till tandläkaren. Fick en ny båge och om tre veckor blir det rälls i underkäken, och eftersom att den undre käken är helt rak som kommer jag förmodligen bara ha tandställning några månader till! sen slipper jag skiten!! Nu när jag har varit i gunnebo i veckan så har jessica varit i skolan så jag lånade en serie av min faster att kolla på på dagarna, blue water high. Den var asbra! tyvärr så finns den inte å ladda ner nån stans, har bara sett första säsongen, vill se de andra två!

Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg :) lämna gärna en kommentar i min blogg, kram!

2009-09-09 @ 14:25:56
URL: http://jjuliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0