Brrrr...

Fasen vad jag fryser.

Sitter nu i sängen, under täcket. :P Dagen har varit bra. Efter skolan åkte jag till London Bridge för att fotografer lite. Lägger inte upp dom än, har varit för trött för det.
Vädert har varit otroligt idag! Synd bara att man var tvungen att vara inne hela dagen.

Jag har jobbat väldigt mycket med mina artiklar till tidningen, Underground. Har kommit mer än halvägs på alla.
Idag blev det Fish 'n Chips till middag, gött. Jag älskar det, är asgott.. Om man har rätt fisk, första gången jag provade var det en jätteäcklig fisk som jag tvingade ner, men som jag fick idag var hur gos som helst.

Vad mer ska jag skriva? Inte mycket, har en del saker jag borde göra, men orkar fan inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0