Då var beslutet fattat ..

Ja, precis som rubriken säger. Jag har fattat ett beslut. Om min kurs.

Jag kommer att stanna i London över sommaren. Det visade sig att min försäkring inte kunde ge ut så mycket för avbruten kurs. Endast 12.000 och det är det inte värt.

Jag är inte speciellt besviken, jag älskar London, och det är bara 3 månader vi snackar om. Jag är glad över att få stanna i min för tillfället favoritstad över sommaren. Visst jag är inte så pepp på dom sista studierna i Media & Konst, men fan.. jag är konstnär och jag får väll fortsätta med denna påtvingade konst som Victoria kör med.

I know I can do it, det är ingen fråga om saken. Jag får helt enkelt gå tillbaka till min första plan.

Jag får flytta i höst istället för i sommar. Det har jag nog inte ens nämt. Min plan är att när jag kommer tillbaks till Sverige ska jag flytta hemifrån. Till en större stad. Och även ta mitt körkort! Japp.. det är planen.
Now you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0