Det är ju rätt tididgt..

.. så jag har inte så mycket att skriva om än.
Men jag tänkte berätta om en sak som hnde i tisdags.
Jag och Tomoko skulle mötas på Liecester Square, för vi skulle ta kort på biografer till min artikel.
Så precis nr jag kom in på Liecester Square så kom det fram en kvinna till mig och sa:
- Hi, how old are you? You look like 16.
- Em.. I'm 19...
- Ooh, why couldn't you be 20.
- Got a few more mounths..

Sen ringde Tomoko och då sa vi hej då och skakade hand. Jag har inte fått höra att jag ser yngre ut på väldigt många år. Alla hät tror att jag är äldre så varje gång jag säger att jag är 19 blir dom helt förvånade. Jag vilket tydligen beror på att min engleska är å pass bra och att jag är smart tydligen. Jag tänker inte bråka om det, om dom tycker jag är smart så får dom tycka det.

Det var allt för denna gången.. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0