ensam hemma..

När jag kom hem från skolan så var det ingen hemma, såg en lapp på bordet från Adam & Debbie där det stog att dom hade åkt iväg till sin caravan i Hastings över helgen.. Så då får ju jag och Tim vara ensamma hemma. Jag tycker det är rätt skönt. Inte så mycket liv och inga barn som gråter!

Jag har inte så mycket att berätta, har haft scriptwriting, kom på 2 idéer till min kortfilm.. Ska nog skriva båda så får Mark säga vad han tycker.

När jag var ledig idag så har jag varit inne på många inredningssidor på internet.. Jag är så jävla sugen på att flytta till egen lägenhet och verkligen få göra det till mitt, det är ju min första prioritet när jag kommer hem i Augusti.

Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Bella & Tyra Show.. asbra tycker jag som är galen i bloggar.
Fast först ska jag hämta vatten - Jäkligt törstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0