Fasen, va trött!

Klockan är 06:28 och shit va trött jag är.



Jag sitter nu och lyssnar på Bullet for my Valentine, ska nämligen på deras konsert på måndag.. Så jag tänkte det vore bäst om jag faktiskt hade lyssnat på några av deras låtar.

Idag håller jag fingrarna förr att Tim ska åka hem.. pallar inte detta längre.
Igår jag dagen bra.. I communicaton class så pratade vi om djurrätt..
Och på slutet så pratade vi om folk som har sex med djur.. Självklart var det jag som tog upp det.. Alltid :P
Jag finner det intressant att se andras reaktioner när dom får höra att det faktiskt är lagligt i Sverige.

I pronunciation class så var jag väldigt trött. och lite besviken när jag kom in till klassrummet då jag såg att Phoebies vattenflaska stog på bordet, fan.. Hoppades ju att vi skulle få ha conor på heltid.. Så jag gick till Academic Office och frågade om conors klass var full, men det visar sig att han inte lär ut det för tillfället.. Fan då!

Men jag fick fina komentarer av Phoebie, hon sa att mitt uttal var perfekt, väldigt brittiskt.. Kan inte bli mycket bättre än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0