Gårdagen

Fasen va kul jag hade igår. Jag väntade på Tim i typ 1 timma, då skickade jag ett meddelande - inget svar.. Då ringde jag - inget svar..

Så jag beslutade mig att gå utan henne. Och jag hade ju inga planer på att dricka, efterom att jag inte hade några pengar.. Men det visade sig att det var gratis - då måste man ju dricka. Och jag hade bara ätit frukost igår så jag vart knöl rätt fort.

Och eftersom att jag hade mina 10 cm höga klackar så blev ju inte det bättre. Tilllslut så ramlade jag faktiskt och då bestämde jag mig för att ta av mig skorna.

Frammåt 1 så gick vi hem och hade efterfest. Det var också jäkligt kul.

Och det vart lite mer att dricka där. Jag har inga planer på att gå in mer på vad som hände, med tanke på vilka som kan läsa.

Idag skulle jag ha åkt till Brick Lane, men jag orkade inte.. Fick bara 3 timmars sömn, inte för att jag är trött men jag kanske blir.

För tillfället är det bara jag och Darren här. Vi kollar på 2 and a half men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0