I accept Jesus in to my heart..

När Tim kom hem så frågade jag henne om hon ville med in till Bexleyheath för att gå och glo på kläder.. Vi gick runt i shopping centrumet och hade väldigt kul..

Vi tog bilder vid fontänen och sen kom det fram en kvinna till oss och pratade om jesus och skit.. Hur jäkla länge som helst. Allt handlade typ om en konsert ikväll..
Hon babblade på om massa saker allafall om att när hon tog in Jesus i sitt hjärta så var det det bästa hon gjort i hela sitt liv.. Och så vidare.. Och sen frågade hon om jag ville be, jag ville inte - men alla som känner mig vet att jag inte kan säga nej till folk..

Det är min sämsta och bästa egenskap.. Varför kan jag inte säga nej? Jag fattar verkligen inte vad som hände med mig.. Får 2 år sen hade det inte varit något problem för mig att säga nej.. Fattar verkligen inte vad som hände..

Och jag är ju inte kristen, eller tekniskt sett är jag det.. Men jag tillhör inte någon kyrka längre, jag är buddhist..  Tror inte på någon gud.. Bara en högre makt.

Jag får se om jag går till den här konserten.. Det kan ju vara roligt.. När jag höll på att konfirmerade mig så hade jag ju musik och älskade det.. Om jag hittar stället på kartan ska jag nog åka dit. Vi får väll se vilket humör jag är på senare.





Update: Jag har nu kollat hur jag skulle ta mig till stället, och det är allt för komplicerat.. Antingen får jag ta 3 bussar eller 1 tåg och 2 bussar.. Så jag skiter i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0