I ain't goin' in

Beslutet är fattat, finns ingen som kan ändra på det. Ite för att jag ar dagt det till någon.. Inte för att det spelar någon roll.
Jag önska bara att jag hade fattat beslutet igår kväll, då skulle jag ha fått sova.. Men skit samma.. Då kan jag ju ändå göra vad jag behöver idag.. Planerar att åka in tidigare imorgon.

Jag pallar helt enkelt inte Jouralism, och Mark.. Allt är Marsk fel.. Om han hade varit en bra lärare så skulle jag inte känna mig så jäkla pissigt varje torsdag och fredag..

Men det finns inget att göra åt saken.
blir nog en hel del lek senare med..


Älskar den här bilden, man ser verkligen glädjen! Och Daniel ser så busig ut..

Nu ska jag nog fortsätta med att skriva mina manus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0