I skolan

Kom till skolan för typ 30 minuter sedan, är rätt trött.

Ska ha Journalism om en halvtimma.
Jag kommer alltid typ 1 timma tidigt till skolan så att jag kan läsa, jo det är sant.. Jag har börjat läsa böcker.. Tro det eller ej. Jag läser på tåget varje dag, 80 minuter + ca 40 minuter i skolan på morgonen. Jag som aldrig har läst förut.

Nästa vecka så är det tågstrejk, alltså kan jag inte komma till skolan med tåg, och det finns ingen Tube i Welling.. Vilket betyder att jag måste åka buss.. Och det tar 2 fucking timmar.. Jag måste åka men bussen 6:30 .. Längtar inte!

Blev en bild från min minilaptop, ingen bra kamera på den.

Drog även på ett fejk smile, är jäkligt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0