I think I might die..

Okej, lite överdrivet men..

Jag är så jävla trött idag så jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Jag fick för lite sömn, 5 timmar räcker inte, behöver minst 6.

Jag borde sminka mig nu men orkar inte, jag får göra det nr jag kommer till skolan istället, blir mindre läsning men det är en smäll jag får ta.

Igår frågade Nozomi om hon också fick följa med till Sverige när jag åker dit. Och självklart fick hon de.. Jag har inte känt Nozomi så länge men jag gillar henne enormt mycket.

På fredag ska jag till Scandinavian Kitchen för att äta lunch med Tomoko.. Svensk mat blir det, dom har även en affär med massa svenska saker! Jag är pepp.. Får se om det är gott..

Som det ser ut nu så kommer det regna på lördag, inge kul! Vi får hoppas att det ändrar på sig. Annars får vi ta det en annan dag.
Blir förmodligen fest på fredag också.. Vi får se.

Sen igår fick vi reda på ett stort projekt i fotografering, vi ska representera oss själva i en bild.. Jag hade typ 8 idéer och Victoria gillade några av dom.. Vilket är skönt att höra.. Ska göra tester av dom tills nästa vecka..

Måste även lägga till att alla mina leggins har typ försvunnit! Helt sjukt.. Måste till Primark och köpa nya..

Nä, nu måste jag sätta igång med att göra i ordning mig..
Syns senare.


Bild från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0