It's messed up!

Denna helg har jag haft ett otroligt godissug. Och jag kom precis på varför.

Det är ju för att det är påsk, och eftersom att jag är i London och inte hemma så har jag inget påskgodis. Och när man har ätit påskgodis varje påsk i hela sitt liv och sen inte gör det så blir det konstigt.
Det finns inte ens vanligt godis här. Dom säljer tydligen inte godis här som vi gör i Sverige, i alla mataffärer. Jag har varit på ett ställe i Bexleyheath där dom säljer lösgodis annars har jag inte sett något. Och inte var det nått gott godis heller.

Men jag har hemlängtan, har i princip haft det sen jag kom tillbaka från Sverige, jag saknar min familj, jag saknar mina polare, jag saknar svensk f*cking mat som faktiskt smakar.. Maten här är okej, fatta inte fel. Men det är ingenting emot maten i Sverige!

Fan, det är något allvarligt fel på mig, snart kommer jag väll snacka om Sverige mitt fosterland eller något jäkla skit.. Bäst jag slutar skriva innan det blir pinsamt.



Måste lägga in den, bara för att jag är konsitg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0