Jag har haft världens bästa dag!

Idag är jag så jävla glad! Jag vaknade med ett leende på läpparna. Visst jag försov mig, men vem bryr sig.. Jag fick höra att dom 2 första lektionerna var tråkiga allafall.
Anledningen till att jag varit så glad idag är att jag har fått tillbaka Conor som lärare! Conor som jag skrivit förut var min General English lärare, och jag tyckte det var tråkigt att jag inte fick ha honom längre.. Men nu får jag de! :D

Och jag har även pratat med Romy som har hand om ens kurser på EF, och jag pratade med henne om att ändra min kurs nästa termin till engelska, och det skulle nog inte bli några problem.. ska höra nästa vecka hur det blir med det.. Hoppas jag får Conor som lärare igen, om inte så tänker jag försöka få han honom allafall..

Han är helt enkelt en sån bra lärare så jag vet inte vad.. Jag har aldrig tyckt om skolan så mycket som när jag har honom!


Tänkte även berätta om i lördags, lite till så att säga. Runt 9 skulle jag gå och möta Tim, så jag gick och väntade på henne utanför huset, och då visslade nån på mig.. Och jag måste säga att jag inte uppskattar att bli visslad på.

Sen sa han som visslade att jag såg svensk ut, och jag barajag är svensk.
Bara för att jag är blond, jag vet inte hur många gånger jag saggt det till folk här i London men, alla som kommer från Sverige är inte blonda.

Tim kom aldrig så jag beslutade mig att gå tillbaka till pubben, och när jag gick igenom pubben så var det en till som visslade på mig. Jag tar visslingar som förolämpningar.

Och senare när jag gick till baren för att beställa något mer att dricka så kom det fram enn kille till mig, vet inte hur han såg ut.. Tittade inte ens på honom. Han frågade om jag ville ha nått att dricka, men just då kom bartendern tillbaka med min drink och jag sa då I've got a drink och sen bara vände jag på klacken.

Sorry grabbar, men jag snackar knappt med killar som kommer fram till mig i pubbar längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0