Långfredag(?) eller?

Idag är det väl långfredag? Jag tror det är det allefall. Jag har ingen koll här borta i London. Men jag är helt säker på att det är påsk. Det är min första gång jag inte är med min familj på någon högtid. Känns lite konstigt. Är helt ensam i huset, för min värdfamilj har åkt iväg över helgen. Jäkligt skönt faktiskt. Jag skulle ha följt med men har så mycket att göra med tidningen så kände att jag inte hade tid.

Jag fick faktiskt ett påsk kort av Giza och min farmor för typ 2 dar sen. Väldigt kul :P

Idag hade jag tänkt att åka till Oxford Street och jobba med min artikel för tidningen, men vädret är så tråkigt att jag stannar i Welling. Jag måste göra en jättestor Panorama till Avancerad Fotografi lektionen. Så jag ska gå till parken lite senare, måste även till affären och köpa bröd.

Idag fyller även min kusin 15 år, ska se om jag kan fixa nån sorts present till henne. Snart fyller även min andra kusin och min farmor år. Måste fixa nått till dom me.

Får se vad det blir, kan ju inte gärna skriva det här, man vet aldrig vem som läser.

Påsk Kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0