Lek i trägårn..

Idag har dagen varit väldig bra.. Skolan var väll lite sådärr, hade bara Media & Culture.
När jag kom hem så pratade jag några minuter med Debbie sen var det lek i trägårn som gällde.. Lekte i timmar, slutede nu vid halv 8. Har några bilder från kvällen.

Det roliga var att Becky frågade Daniel vem han älskade mset henne eller mig.. Och Daniel svarade mig.. Hon försökte hur länge som helst att få honom att ändra sig, men det gick inte.. :P


Så ser ens fötter ut om man inte har skor.. Det är verkligen som sommar här nu.. fan va skönt! Pik åt alla som inte har det lika skönt som mig.

Emmigyn, jag & Daniel

jag, Emmigyn, Daniel & Sekia

Hade väldigt kul!

Emmigyn, Sekia & jag

jag & Sekia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0