Mycket ansvar.

Igår valde jag att ta på mig rätt mycket ansvar när det gäller våran tidning "Underground", det var nämligen så att vår lärare tyckte att vi skulle ha en fotografi redaktör och han tyckte att jag skulle vara det.. Jättekul att han tycker att jag är bäst lämpad men det är väldigt mycket ansvar..

Jag kommer vara ansvarit för alla bilder, bakrunder och en helt del design. Lite nervös över det. Såg nämligen förra tidningen, och det är hur snygg som helst.. Men jag tror jag kommer göra ett bra jobb..

Okej, över till andra saker. Askmolnet. Askmolnet från Island skapar många problem för alla resande i Europa. Jag drabbas ju förmodligen inte. Men jag läste att ett askmoln på 1820-talet varade upp till 2 år.. Inte för jag tror att det kommer hålla på så länge denna gång. Jag tror faktiskt inte det kommer hålla på speciellt länge alls, inte så länge så att det skulle påverka min resa. Men det kanske påverkar min rumskompis, Tim, resa hem, hon ska flyga hem på måndag..

Jag har även läst att det hände en liknande sak den 21 mars och höll på tills i måndags. Och detta utbrott ska vara 10-20 gånger värre.

Vi får väll se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0