Påskgodis!!

Jag har ju skrivit om hur jag inte får nått påskägg detta år, och att jag varit lite besviken över det. Men när jag kom hem idag låg ett paket på bordet! Påskgodis.. Jag la på värst smilet, Adam var road över att jag vart så glad över lite godis.




Det roliga var att jag pratade med mamma förut idag om att det, och hon sa inget. Jag bara, synd att det kostar så mycket att skicka. För det kostar en hel det för bara typ 200 gram. Inte ett ord sa hon. That little sneak!



Så nu sitter jag här och smaskar på godis. Gött!



Okej, låt oss även prata om andra saker. Jag skulle prata med Romy på EF för att förkorta mig kurs. Med det visade sig att det inte gick, eller jo de gick men jag skulle få betala för 9 månader. Jag kom ihåg att tjejen som jobbar på EFs kontor i Sverige sa en gång att jag kunde avbryta studerna och få tillbaka pengar.

Men mamma ska kolla upp min försäkring och se om det går. Jag måste bara bestämma mig om jag vill avbryta eller ej. Grejen är att jag känner mig färdig med studierna, men jag älskar London. Om jag skulle stanna så skulle det vara för London och inte EF, men man kan ju komma tillbaka till London när som helst.

Det är något att tänka på.

Måste även tillägga att vädret är Gudomligt! Det är som en sval sommarkväll för tillfället. I Love it!

Kommentarer
Postat av: Sara

Mums!

Vilket är ditt favoritogodis?

2010-04-07 @ 18:05:13
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0