Scriptwriting

Idag har jag bara haft scripswriting i skolan, jag gillar inte den lektionen så mycket.. Fast det gör ingen av oss - beror på läraren. Det är svårt att förklara hur han är .. Man måste ha honom för att fatta.

Vi ska ju allafall skriva en kortfilm på 5-15 minuter.. Och jag har varit rätt orolig över det. Men idag när vi vick börja träna skriva så gick det riktigt bra.. Jag skrev min första kortfilm! JAg ska renskriva den och sen lägga upp här.. :D
Mark(läraren) gillade den väldigt mycket - han skattade tillockmed.

Jag träffade Tim för resan hem, sen åt vi middag tillsammans - Pizza och Vitlöksbröd. Gott.
Vi satt ett bra tag och pratade lite..
Nu sitter vi och tar det lugnt.

Imorgon, om vädret är bra, ska jag till Oxford Street och hämta information till min artikel.. Om inte så ska jag renskriva alla artiklar jag har..
Och på Söndag ska jag till Brick Lane med Naiara och Tomoko, för att jobba med en artikel..

Syns imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0