Shape Up!



Idag var det dags att dra sig i kragen och skärpa sig och gå till Journalism class.. Vilket jag gjorde - även att jag inte ville.. Har inte varit där på 2 veckor.. Måste dra mig i kragen imorgon med, då är det scriptwriting. Anledningen till att ingen av oss elever gillar dom lektionerna är att Mark är våran lärare, han e inge bra!

Och han sa att jag var tvungen att skriva en artikel till tidningen, och jag har mest artiklar av alla, dubbelt så många som dom andra, dom har typ 3-4 och jag har 7-8 + att jag jobbar med allas artiklar eftersom att jag måste välja ut alla bilder och hjälpa dom med deras design. Mycket jobb för mig.

Idag designade jag allafall framsidan och baksidan till tidningen, jävligt nöjd vart jag. Tyvärr kan jag inte visa den förns tidningen är tryck och klar, så om en dryg månad.

Jag känner mig lite stressad eftersom att jag inte ar börjat att designa några av mina artiklar än eftersom att jag inte haft tid. Förhoppningsvis ska det inte ta så långt tid innan jag kan börja med det.



Imorgon kommer jag förmodligen att läsa ut New Moon, så jag måste köpa eclipse, tänkte gå till Fopp och köpa den.

Förmodligen blir det inte att åka till Hampstead Heath på lördag, för det ska regna. Piss då.. Men det är smällar man får ta i London.. Fast vi pratar om vi ska göra det ändå.. Vi får se.

Jag har även valt att sluta pronunciation, lär mig inget. Och tycker inte om Pheobe, hon är lite lik Victoria.
Vet inte vad jag ska ha istället, måste prata med Francis på tisdag, inte på måndag för då är vi lediga.

aja, pepp för imorgon, Scandinavian Kitchen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0