Trodde jag ja..

Idag var Tims sista dag här.. Skönt, hn har verkligen börjat gå mig på nerverna. Jag har varit irriterad hela dagen, mest på Tim - så jag har hoppats att hon skulle vara borta när jag kom hem.

Så jag kom hem, gick in  i mitt rum och såg att alla hennes saker är borta. Yes, tänkte jag.. Men så pratar jag lite med Debbie, och det visar sig att hon kommer tillbaka.. fasen då.. hon måste stanna till fredag. Inte jättebra. Men det är smällar man får ta.

Iallafall.. När det gäller våran tidning "Underground" så har jag mest artiklar och inte nog med det så är jag fotografi redaktör, men idag så tog jag på mig ännu en artikel.. Varför? För att, utan att märka det själv, tar jag alltid på mig utmaningarna och jobbar mer än alla andra.. Varför? För att jag kan mer om media än dom, jag vill inte skryta - det är bara så det är. Det är därför jag inte riktigt gillar Media & Art kursen, för att jag redan kan för mycket.. Jag ångrar verkligen inte att jag åkte hit, detta är den bästa tiden i hela mitt liv.

Idag har jag även ändrat mig kurs till engelska, från och med nästa termin.



Jag lovade även Debbie att skriva att Adam log idag.. Stor chock för alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0