,,

Nu är jag tillbaka i vardagen, måste bara säga en sak om kryssningen jag bjöd på, alla var inte så jäkla tacksamma. Tråkigt.

Idag blev en slödag men jag kände mig för att dra mig i kragen och äntligen fortsätta redigera alla bilder jag har i kameran, och då självklart kommer mamma och tycker jag ska med ut och gå.. Nej, jag har annat för mig!

Jag borde städa med, men har ingen plats att lagga allt jag har, när jag kom hem från london så känndes det verkligen att jag har för mycket grejer för mitt rum, eller mitt rum är för litet för mina grejer?

Det var det, skev ju aldrig att jag tagit hem en kattunge från Snövit, farmors katt.


Snörpa heter hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0