Fotosugen!!

Fan vad jag är pepp på att fota, har inte varit det sen jag kom tillbaka från London. Men nu hittade jag ännu en ny asbra fotoblogg (finns ju asmånga) och jag blev hur pepp som helst på att fota! Det roliga var att jag letade efter en musikblogg. :P

Anledningen till att jag inte velat fota på senaste tiden är att jag har vuxit ifrån min kamera, jag har ju en Canon eos 1000D och det är en nybörjarkamera, och jag är inte nybörjare längre, jag vill köpa en ny avancerad kamera. Och när jag får lön ska jag fan de, sälja den jag har ska jag med.

Jag är också sugen på att redigera och göra något kreativt med nån bild, eller kanske skriva ut några snygga bilder och sätta i ramar och hänga på väggen.. Jag har ju faktiskt 7 ramar som bara ligger här och har gjort det sen förra sommaren.
Sen har jag fyderat på att börja scapbooka, eller hur det stavas.
Jag vill göra en enda bok utav alla snygga bilder jag har från London, ska nog görra det när jag får lön också. Om 2 veckor får jag lön, ska bli skönt.. Har ju fått ihop en hel del ft att jag bara jobbar deltid, you gotta lve OB, ska jobba hela helgen denna vecka med, mer OB YEAH!!


Så vad ska jag göra idag? Jag försöker komma på något bra ställe där jag kan fotografera, finns ju inte så många ställen i denna skitstad. Jag får väll fortsätta att redigera bilderna från min kanera, jag är inte ens i närhetan av att vara färdig!



Foto/redigering: Jaret Ray

En bild från London, om jag inte har fel så tror jag att det är kyrkan av Westminster.


Kommentarer
Postat av: Johanna [foto]

Hej, allt bra ? :D

2010-08-11 @ 13:14:46
URL: http://johannafyra.blogg.se/
Postat av: Johanna [foto]

sv: Bra tack :D Händer idag ? :D

2010-08-11 @ 13:18:30
URL: http://johannafyra.blogg.se/
Postat av: Johanna [foto]

sv: Inte så mycket ;)

2010-08-11 @ 13:26:07
URL: http://johannafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0