It's time to update!

Jag har jobbat hela veckan så det har inte blivigt att jag uppdaterat.
För det första så var jag väldigt sur på Mia som skulle ha jobbat eftermiddagspasset på tisdag och ringde 30 minuter innan hon skulle börja för att be mig ta hennes pass så hon kunde åka och kolla på en fucking bil! Det kunde hon inte göra när hon skulle vara ledig hela helgen?

Skit sak samma, jag tjänar pengar. Sen hade Örjan sagt att hon skulle jobba förmiddag idag men tydligen så blev det inte så. Ja ja, det blev visst lite missförstånd mellan alla.

Igår beställde jag mig en ny mobil b.t.w. Sony Ericsson X10!!!! får den nästa vecka, pepp!

Och nästa vecka får jag även lön! Ny kamera here I come!

Jag kommer bara jobba helger nu också, så vi får väll se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0