Wöörk

Idag jobbade jag bara halvdag, 2 till 8, men det blev visst till 7.
Örjan sa att jag och Mia fick bestämma hur vi skulle jobba denna vecka, och det vart ju inte helt bra. Och det hjälper inte med att jag redan inte gillar henne. Hon kom till mig och frågade hur jag tyckte vi skulle jobba, och ni vet mig, jag brukar inte alltid säga vad jag vill utan låter folk göra vad dom vill.
Men jag sa allafall att personligen tycker jag det är bättre att vi jobbar ett förmiddagspass eller ett eftermiddagspass, istället för att jobba båda.

Det var hon inte helt med om, för hon ville vara ledig! Hon har jobbat 8 dagar i sträck(endast 4-5 timmar, men vem har koll på de ?) Så hon ska jobba imorgon och sen vara ledig hela veckan tyckte hon, visst gör inget för mig jag tjänar gärna pengar. Men jag blev liite putt på henne när hon sa att hn jobar 8 dagar i sträck, som att jag inte har jobbat alls?! Fan hon är en jävla kärring, och inte är hon någe bra på jobbet heller, jag fattar inte att Örjan kan låta henne jobba där!

Vid 4 gick Örjan hem och jag fick vara kvar själv, inga problem för mig.. Det finns en anledning till att han valde mig när han skulle gå hem, jag är den enda han kan lita på som klarar av att sköta allt själv. Men det var lite dåligt med folk idag så jag stängde vid 7.

Nu sitter jag här i sängen med datorn, lite cheex balls, kexchoklad, salt pastiller och en fanta.. Kan det bli bättre? Jo, om jag fick sovmorgon. Men man kan fan inte få allt här i världen. Har förmiddagspasset imorgon.


Jag var tvungen att ta bussen till jobet idag, får gå av vid bron efter Ankarsrum, men när bussen kom så sa han att han inte åkte så långt, jag sa då att jag jobbade på stoppet och han sa att om det finns tid ska han skjutsta mig 8-| Och det gjrde han, gjorde han det för att vara snäll eller för att jag är blondin? (A)

Och fan, på tal om det, en stammis vid namn Peter håller ju på att stöta lite på mig och fan idag börjar Micke (en annan stammis) att säga att jag är vacker och sådant, fan va poppis man är bland gubbarna :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0