12,13, 14, 15 & 16 Dec.

12 dec

I måndags var det helt omöjligt att komma in på internet så jag försökte mobilblogga, men det gick inte heller. I söndags så åkte jag och Therese in med Nicklas till jobbet, vi satt där ett tag sen sa José att jag kunde gå upp och kolla värmestugan, vilket är caféet där jag ska jobba med Sara och mackan som inte har kommit än.
Det var hur jävla härligt som helst! Sen gick vi till ICA och handlade lite, Therese tyckte d att vi skulle köpa varsitt toapapper, så att vi ska typ ta med oss en rulle varje gång vi går på toa, ja men varför inte? För att det är idiotiskt. Men visst, jag köper en, men jag låter fan den stå där inne.

Jag beställde även öl på ICA från systemet som kommer på onsdag. Sen gick vi hem, tog dock en evighet för jag hittade inte rätt genväg igenom skogen. Då chillade vi där och var sen tillbaka på jobbet vid 3 för att äta, hemma igen vid 4. Och typ halv 5 gick vi upp till Nicklas och Erik för att hänga där ett tag.
Vid 6-tiden bestämde vi oss för att åka till Trapper och äta lite middag, hade jävligt trevligt trots en inkapabel servitris. Lite synd om Nicklas för han fick en asstark chili på sin mat och kände sen ingen smak, stackaren.

När vi kom hem igen gick vi till grabbarna för att spela Geni, och då visade det sig att Erik är mindre allmänbildad än vad jag är :P Therese stack hem typ 9 och jag stannade, vi slängde på 2 and a half men. Vid 11 var vi alla rätt så trötta så jag begav mig nedåt. Snackade med Therese i drygt en timma,  man kan ju inte göra det allt för uppenbart, men det är ju hennes eget fel, man är inte smart om man börjar snacka skit det första man gör.




13 dec I måndags jobbade Therese så vid typ 12-time drog jag mig upp till Erik och Nicklas. Vi åkte in till jobbet och åt lite, sen gick vi och kollade läget på aktivitetshuset. Och vi beslutade oss för att bowla lite, kostade dock 290 i timmen. Det gick ju inte allt för bra för mig som vanligt, så det blev lite compitision for the men.

Sen drog vi oss hemåt, jag och Nicklas hämtade in TV och satte den uppe hon dom, jag är ju ändå aldrig nere hos mig. Och när allt var inkopplat så spelade vi Xbox i ett par timmar.
Sen kom ju Therese dit mä, och vi spelade Trivial persuit, jag vann faktiskt, det är ett under! Sen på kvällen, då vi fortfarande spelade, kom det nya tjejen som ska jobba i restaurangen, Mailn heter hon, men jag och Nicklas har döpt om henne till Sarah med engelskt uttal. Sen fick vi lite middag av våran kock och så gick Therese hem och resten av oss spelade Chicago och det blev ju lite grillning på Sarah.

Vi satt i timmar och snackade fan va kul vi hade. Kom asbra överens med Sarah också. Fan va synd att vi inte ska jobba ihop. Vid typ 1 på natten så gick vi ner. Therese vaknade och var assur! Ursäkta? Om du har problem med att somna när det finns ljud så är det fucking ditt problem och inte mitt ! Skaffa öronproppar for fuck sake !



14 dec Igår så jobbade Therese, Thank god for that ! Så jag och Sarah gjorde oss I ordning, det tog ju sin lilla tid. Sen gick vi till Erik, Nicklas jobbade. Och vi gick mot jobbet för att äta. Jag och Sarah fick cecarsallad serverad till oss, Nicklas är ju sjukt snäll på det viset. :D

Sen visade jag henne rund, och vi snackade lite men José och han sa nått om att vi tre skulle hjälpas åt att skotta vid värmestugan på torsdag, men Malin ska vara inte restaurangen sa jag, nej det ska hon inte hon ska va i caféet sa han då. Och vi vart ju skitglada för det, eftersom att vi tyckte det var synd att vi inte skulle jobba ihop. Sen gick jag då och visade värmestugan för Sarah och Erik, dom gillade det lika mycket som jag.

Sen visade vi Sarah även aktivitetshuset och sen drog vi oss hemåt. Vi satte oss hos Erik och selade lite yatzy och hade världens grillning ! Tillslut kom ju Nicklas, vi grillade honom lite med men det tog slut rätt snabbt, var lite lika interesant. Sen.. vad gjorde vi sen? Vi hängde väll bara där, snackade om hur mycket vi inte gillar Therese, fan det är ju inräknat. Vi spelade lite Chicago, gick ovanligt bra för mig för att jag fortfarande inte riktigt fattar reglarna, vi spelade även plump ! fan va kul, dock är ju jag skitdålig på det, men kul är det. Vid 8 åkte vi till trapper för att äta och ta en öl. Och vi märkte hur mycket Therese skäms över oss, hennes problem dock. När vi kom tillbaka till stuga vid typ 10 blev det en drink och lite snack. Och vid typ halv 2 gick vi neråt.

Man ser verkligen hur Therese försöker vara med i gruppen, det är nästan sorgligt. När vi var i våran suga så att jag och Sarah och snackade lite. Men det fick vi ju inte göra länge för mamma skulle ju sova och lite störd när vi satt och viskade. Idag ska vi in till Sveg och försöka hitta på någe, jag har även lovat bort vår soffa till Erik och Niklas, eftersom att vi alltid är dr så kan soffan va dr med så vi får plats.

Mackan kommer idag med, jag och Sarah har snackat om hur snygg han måste vara så vi får väll se hur det blir med det. Killarna säger att han inte blir det, dom vill ju inte ha nån competition, men dom säger ju att Sara som kommer på fredag ska vara snygg och jag och Sarah säger att hon inte kommer vara det så vi får väll se.



15 & 16 dec Först åkte vi till jobbet för att äta, där fick vi även träffa mackan. Och vi visade honom till stugan, jag skulle såklart vi honom vägen så jag sa när man skulle svänga in att han svänger in nästa, vänster sa han då – och jag sa ja utan att tänka på vad han sa.

När han körde förbi vägen så sa jag att han skulle in där, det är höger.. det är det ju, oops. Sen drog vi oss till Sveg för att leta efter en matta att sätta på bilrutan, tog jävligt lång tid.. men tillslut hittade vi. Hemma igen vid 4, då åkte vi till Ica för att hämta från systemet. Sen blev det att åka hem för att starta personal fest som vi skulle ha. Vi körde jag har aldrig och öl plump. Sen efter ett par timmar så såklart däckade jag och Erik i honoms säng.

Vi vaknade vid 6 då vi märkte att någon hade haft kul och tejpat ihop våra armar med silvertejp, och den någon var Sarah. Sen skulle vi ju till jobbet, första dan för mig, Sarah och Mackan. Vid 8 var jag och Sarah hemma igen och märken hittades, liten chock om jag säger så. Killen är skillad. På jobbet skottade vi hela dagen, tog 4 fucking timmar! Sen vid typ 3 drog vi oss hem, vi gick ju såklart upp till våra män direkt. Trötta som as var vi ju alla.

Så vid 10 begav vi oss hem. Väntade å den sista tjejen som kom runt halv 12, Sara heter hon igentligen men har ju döpts om till Malin.

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-17 @ 19:37:36
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0