17 Dec.

17 Dec.

I fredags så var vi på jobbet och städade och flyttade in varor och så. Det tog ju sin lilla tid. När vi sen var hemma vid typ halv 4 så satt vi ju hos männen, ovanligt ! Sen så bestämde vi oss för att gå till Trapper ett tag, någon hade ju börjat dricka tidigare än andra så vissa var ju fulla, då menar jag våran allderes egna norrlänning - Erik.

De andra hade ju gått lite tidigare än oss, så jag gick med våra män, och självklart åkte jag i snön, tack för den Erik. Men sen tänkte jag vara taskig och satte mina fingrar mot hans hals då dom var askalla, han sa att jag skulle åka i snön igen om jag inte tog bort dom - nu trodde ju jag inte han skulle göra det.. men som vanligt har jag alltid fel. Så jag åkte ner igen.

När vi väl kom fram till Trapper så satte vi oss ner och började beställa, nu har vi ju blivigt ett stort gäng, så vi får ju inte plats vid ett bord längre, så jag, Erik och Mumin vid ett, resten vid ett annat, dom var ju brevid varandra men det bev ändå rätt uppdelat.

Jag och Erik satt och klagade, tråkiga jag vet. För vi ville hem och supa till det, men det var ingen annan som ville, men vid 10 drog jag och Erik hem själva. Vi tog lite grogg, elr jag allafall, Erik undrade om jag ville ha en vanlig eller en norrländsk, en norrländsk kan väll inte vara så farlg tänkte jag. 50% sprit blidde det. Inte så faligt, jag har ju kört på 100%.

Men efter nån timma så la vi oss för att se en film, vi lyckades inte komma så långt, för vi däckade. Ännu en gång i Eriks säng.

Nicklas och Mackan kom hem vid typ 1, har jag fått höra allafall. Sen kom resten vid 3, då vaknade vi, så jag gick ner till mig, ville inte väcka killarna på morgonen när jag skulle upp vid 7 eftersom att jag skulle öppna Värmestugan.

När vi gick ner på natten har ni ingen aning om hur sur Mumin var, det var ju inte så farligt, okej de fulla, inte jag, var kanske lite hödljudda men jag kan ju inte påstå att stampa i golvet som en treåring hjälper.
Och när vi pratade lite sen, och det var inte speciellt högt, så var hon så fucking sur; - URSÄKTA, KAN JAG FÅ SOVA !!!!!!!!!

Ja visst, kanske dags att skaffa öronproppar om du har problem men ljud! Det var ju inte första gången dett händer om man säger så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0