18 Dec.

Lördag, första riktiga dagen på jobbet. Jag skulle öppna. Lite jbbigt då jag var halft död när jag kom till jobbet, känndes som allt gick fel. Och jag tror bestämt att José tror att jag är dum i huvudet.

När jag kommit upp til cafét så skulle Stefan vara där och visa mig hur jag skulle göra mackorna, men det gjorde han inte.. Så jag fick ju gissa mig till hur det skule vara, men när han sen kom efter 10 någon gång så fick jag berättat för mig att dom var näst intill perfekta, det var ju bra det.

Och vid 10 kom ju Malin och Mackan, det var ju inte jätte mycket att göra. Men när det väll kom folk så gjorde jag ett litet tryckfel på kassan, och vi fick ringa José och han kom och han var inte jätteglad. Jag fick ju en liten utskällning, jag har ju lite skinn på näsan så det gör mig inget.

Men resten av dagen flöt på rätt bra. Jag fick sluta vid 2 åkte hem med Nicklas och de andra vid 3. Mackan och Malin stängde.

Sen var ju kvällen som alla andra kvällar, vi spelade kort.
Men tillslut kom ju Mumin  också, tyvärr. Vi blir ovanligt vis alltid lita glada när hon kommer. Men man kan inte fatta hur sur hon var på mig!! Visst, jag vet att hon inte gillar mig men komigen, jag uppför ju inte som att jag gillar henne men allafall.

Jag tog ju ett kost som hon ville ha en gång.. och om blickar kunde döda skulle jag inte sitta och skriva detta inlägg just nu.

Mumin försöker ju att komma in i gruppen, har gjort det sen hon kom. Hon gör ju inte ett jättebra jobb, och jag är rätt säker på att det är en lost cause. Men hon kan ju försöka om hon nu känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0