22 Dec

Onsdag, Jag var ledig. Hade dock inte jättemycket att göra, vid 12 gick jag mot jobbet för att tvätta, hängde med folket där - Eftersom att det var bara jag som var ledig. :P

Men jag fick ju problem, lyckades inte få igång maskin helvetet, jag stängde luckan men var tydigen tvungen att låsa den.. Varför hatar alla elektroniska saker mig? Aja, det lär ju vara bättre nästa gång.

Sen på vägen hem skulle vi hämta bestälning från systemet, men det hade inte kommit  skulle komma vid 5.

Så vi åkte hem och chillade, sen kom ju PJ och Falken, så jag sa till Falken att om han ville ha dricka idag fick vi åka till affären nu.. Och man kunde ju tro att han inte druvkit öl på ett år.. Jag har nämligen alldrig sett honom röra sig så fort.

Men vi åkte da allafall, jag hade ju beställt 2 plattor, vilket var lite tungt för mig efterom att jag lätt är svagast i rummet. Men jag bar dom allafall, och mumin gick typ 3 meter före mig på väg in i stugan och jag bad henne att hålla dörren öppen, men fick den rakt i nyllet.. Tack för den din surfitta !
Jag vet att du har problem med mig och tycker jag är äcklig men komigen ! Nej, jag tror inte det var riktigt meningen, men man vet ju aldrig.

Och fullast vinner, jag var ju först allafall, jag var full vid 9, man skulle ffan kunna tro att jag är ifrån Göteborg.. Ursh ! Vilken hesmk tanke.

Men jag drack bara 4 öl, vad jag minns allafall.. Det skulle ju vara jävligt konstigt om man vart så full på bara 4 öl. Men sen drack tydligen jag lite för snabbt ännu en gång.


Men jag skulle gissa att jag började dricka vatten runt halv 10, så när vi gick hem var jag bra igen, typ.

Men kvällen flöt på, jag däckade inte! Inte vad jag minns allafall. Vid typ 3 gick vi neråt igen. Jag skulle upp och jobbam Falken öppnade som tur var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0