Framme

Nu är jag helt insatt och klar på vandrarhemmet, trevligt var det här med. Jag har gått på stan i typ 2 timmar, så jävla kul ! eller inte. Kan ju inte påstå att jag gillar Sthlm, blev så bortskämd i London med att en storstad inte måste vara fylld med idioter som uppför sig som om någo håller på att dö.

Men allafall, fick även en dator nekörd i halsen av telenor, inte mig emot men jag behöver ju inte någon.. Har redan 3 stycken. Får se vad jag gör med den. Det får väll samla damm som den andra mini laptopen som jag har.

Lite orolig över imorgon är jag, för jag ska med SJ till gävla vid halv nio fr att byta till buss som ska gå 15 minuter efter jag kommit dit och är rädd att jag ska missa. Och SJ är ju alltid sena med.. Vi får hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0