Fy fan !

Idag har jag skottat hela trappan och gången fram till stugan, tråkigt som jag vet inte vad.
Sen har jag skaffat mig Spotify Premium eftersom att internet är som det är - så jag kan köra offline, men skiten funkar ju allafall inte ! Blir så fucking sur ! Jag höll på att försöka fixa det i över 1 timma sen gav jag upp. Va fan ska jag betala för då om det inte fucking funkar ?! Jag blir idiot!
jag borde också gå till affären för att handla in lite saker, men har inte kommit så långt än, vart ju lite trött då jag ansträngde mig som ett as för att få Spotify att fungera !

Måste gå och köpa någe att äta, har ju bara bröd hemma.

Sen kommer förmodligen någon av mina rumskompisar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0