Kvällen

Dagen bestod av skottning, bråk med spotify och lite glögg hos Erik och Niklas. Men medens jag var hos dom så ringde vår arbetgivare José att vi skulle in till Sveg och hämta min ena rumskompis, Erik skulle jobba så jag och Niklas åkte in - tar typ en timma in. Sen drog vi och åt och sen hem ett tag. Min rumskompis heter Therese är 28 och bor i Finland, väldigt trevlig. Vi höll på att byta sängar och skit emellan rummen. Sen så var jag lite uttråkad så jag föreslog att vi skulle gå upp till Niklas, så vi satte oss och tog en öl där. Vid halv elva drog Therese hem, jag och Niklas fortsatte dricka lite och drog på en film. Efter ett tag kom Erik hem med. Vi hade väldigt kul, sjukt att vi kommer så bra överens. Nu ska jag nog läsa lite och sen slagga, imorgon ska jg beställa från systemet ! Härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0