Lofsdalen

Nu är jag framme i Lofsdalen och helt insatt i min stuga. Jag kommer att ha 3 rumskompisar, skönt att jag kom först - tog den bästa sängen, först till kvarn :P

Sen träffade jag 2 av mina grannar, dom bor över oss. Erik och .. fan jag bara glömmer vad han heter.. jobbigt. Jävligt bra överens kom vi allafall :D Dom har redan knappat in på att jag e rolig :P

Jag använder mig av ett mobilt bredband och det går inte jättefort, så vi får se hur mycket bloggning det blir.

Måste också säga att det är fucking kallt här ! Det är bara 10 grader i stugan och golvet är fan iskallt, tar inte lång tid innan man fryser som ett as.

Nu ska jag värma mig med lite té och se om jag kan se någon TV4Play för jag lyckas inte få igång TV:n :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0